Tuesday, May 8, 2012

Kisah yang terselindung (Tentang Keyakinan)

Hari2 pakai smart tag.
wwWahh...  confident btol saya pakai smart tag....  tros masuk ke lane Smart Tag (yg berwarna kuning).

Ops. Rosak....
Habis bateri kot...
(masukkan bateri baru)

masih rosak...  taknak nyala...
:(

Auntie Yam kawan mama ada anak electrical engineer.
Jadi, dia suruh anaknya cekidout..



Pagi tadi breakfast Subway , dengan Auntie Yam..
Dia pulangkan...  Dengan senyuman dia crita-criti ngan mama...,
"Oh, Laili kata ada one dot yg problem..  (inside)
so ni dah repair.."
Mama tanya, "Dah buleh pakai la maksudnye ni?"

"ha'ah, dah buleh.."

:)

Esok harinya, saya pegang Smart Tag berkenaan............... .. .
dan... . .. . tertanya-tanya....  adakah takkan stuck ....
takkan ada problem ke...?

buleh percaya ke...?

Tak pernah saya begitu tak confident bila dah ada Smart Tag...
Akhirnya, saya menjadi Loser, saya bayar tol pakai syiling..

Taktau bila nak try smart tag...

Suspen....




No comments: