Tuesday, January 3, 2012

He's your bestfriend's boyfriend, you fool.



saya teringat al kisah kawan saya yg namanya disorokkan kerana bukan hak saya nak mengaibkan dia...
berkawan baik.., tetapi menaruh perasaan pada bf kawan baik sendiri....

nasibnya kasihan.... dari kecil, sudah biasa dapat semua... kecuali seorang lelaki tinggi, kacak dan putih tu... laki tu btol2 pandang rendah pada dia yg hot stuff tu..

silapnya perempuan ni, dia tak menyembah Allah... dia hanya menyembah dunia dan laki tu..
dahulu saya kasihan sgt dgn dia... tetapi setelah berkali kali nasihat kami dia butuhkan...
saya sudah tidak kasihan... terasa benci sangat setelah dia mengambil keputusan utk berpacaran dgn bf kawan baik dia tu... muktamad la kot.. tapi sebenarnye.., mangsa keadaan tu mmg deserve better pon dari lelaki tu... siyes... pelik jugak.., kenapa lelaki tu pilih dia... usah diceritakan lah keburukan dia.... tah la.. pelik...

nak dijadikan cerita.., rupa-rupanya, dia masih ada hati pada laki yg pernah dia sembah dahulu.... agak kelakar.. kerana dia sudah berumur, tetapi masih buta dalam cinta.....
sanggup membuang persahabatan. ish ish ish....


peliknya dunia bila, baru smlm bf kita ucap i love you, dan esoknya, dating dgn kawan baik kite di s'pore.... Astaghfirullah hal 'Azim....


No comments: