Wednesday, January 18, 2012

ape yang tertiup...

jika ini bukan cinta,
apa yang harus aku gelarkannya....

jika ini bukan sayang,
apa yang harus aku gelarkannya....

terlalu banyak yang aku belajar...
terlalu banyak yang telah aku ubah....
terlalu banyak yang aku korbankan....
tetapi....

kau masih tidak nampak...
engkau enggan melihat,
engkau masih menyatakan
sayang dan cinta dengan membuta tuli...

aku pernah juga terfikir,
adakah kau bersedih sama seperti aku...
adakah kau berpura-pura gembira bersama teman mu, hanya utk melupakan aku..
adakah aku sorang shj yang begini.......

aku ambill dugaan ini sebagai titik permulaan aku utk menjadi,
perempuan sejati...
bukan dari segi kelembutan dan keayuan,
tapi dari segi perwatakan dan segala-galanya....

what goes around, comes around...
aku terima sahaja segala yang diturunkan dari yang maha...
aku perlu tabah...
aku mempunyai maruah...
aku mungkin lemah..,
tapi aku akan pastikan yang aku dapat yang terbaik....
tolonglah sesiapa yang membaca ini....
tolonglah dalami hati aku ini....
doakan lah utk aku,
tabah.... dan
kuat....



No comments: