Friday, April 20, 2012

Sakit sangat

Tau tak lidah yg tajam mcm pedang pun takkan dapat tandingi si 'ignorant'...?
It's okay kalau kau mmg ignorant. Masalahnye, perempuan lain kau sibuk pulak nak amik tau pegi mane sume.. I don't get it. I just don't get it. You actually turned me into a monster. A paranoid one.

Rasa sakit ni tuhan je tahu...
Bila hati diperdaya.
Tolongla jauhkan saya dari mana-mana laki buat sementara ni.
I really hate men. So much.

Saya mengaku, dari dulu. Saya sebuah intan berlian yang berhatikan kaca.
Kerat lah jari saya,
kikislah kulit saya,
tiada apa yang lebih sakit dari hati dipermainkan mcm ni...

Sakit jantung.

Alhamdulillah mama dah cool ngan saya.
Dah boleh terima anak dia takkan kawin sampai bila-bila.
Mama is the coolest.
Taktau nak buat chane kalau dia takde...

Semoga saya dapat melupakan lelaki 'clubbing' itu dgn cepat.


No comments: