Saturday, May 17, 2014

Banana Fon!

Tefon saya kini tiada nombor tefon sape2 pun. .. .stiap kali nak angkat call, misti suspen gile.. . Byk nombor ofismate dah hafal sikit. Nombor kontraktor pon dah hafal...
Dulu saya puji benar nokia saya tu.. . Tapi lama2 hang la...lag la...lasak mmg lasak, tapi ...yela bayangkan gamer tak pakai touchscreen. .. Dah pulakkk bile pakai touchsreen, mcm cacat plak. .. Mcm tekan angin..  Sebelum ni pakai touchscreen jugak tapi ada keypad... (mini xperia)  tapi tuan dia lasak ganah sgt pecah sana sini.. . Last2 mati btol tokleh hidup dah...
Sekarang amat mencintai xperia z1 ... . Saya tak layan iphone sbb dia tak lasak...berat dan sgt cerewet. .. Kena itunes jugak... Maleh aa...
Kawan saya ada pakai motorola yg gorila tu.. .. Nampak bagus...tapi bile byk apps, dia mcm hangman...
Again, so far keturunan xperia tak penah kecewakan saya la...

1 comment:

bintang said...

happy fasting fufu :)