Wednesday, August 15, 2012

Mercun Naga

Lagi 5 hari nak raya...  :)
Kami sekumpulan uuligern sedang kebosanan...
Dila tido sini malam ni..  hehehehe
Dila telah belikan mercun naga dari peniaga yang halal utk saya..

:)

hahahhaha kebetulan Zetty dan Amal pun ada di rumah..  Instead of buat kerja...

Kami baling mercun di luar tingkap!
Tiba part saya... Saya baling, saya baling ke atas...  :O
skali..., bersepai percikan api di tingkap rumah atas..  kihihihihihi syarat kami jgn ketawe sbb nanti org dpt detect..  masalahnye mmg takde bunyi ketawe... tapi bunyi baldi dan pintu berdentam dentum akibat nak lari dari tingkap tu, kecoh sgt..  hahahahahahahahahahahahahhah

Lucu sangat...
Kemudian Dila memiliki mercun pop, saya panggil itu mercun sampah..
Diorang punye la suke...  baling kat tingkap2 org yg terbuka...  hahahahhaha itu mmg ooligern sebenar....  yang ini saya tak join sbb mercun pop mmg buat sampah..  hahahahahahah

Lucu btol...  bila kami intai di tingkap, ada kepale2 dari tingkap apartment lain mencari-cari siapa pembaling mercun tu..  (bunyi mercun naga tu agak kuat sbb saya bakar skali 4 dan baling..)  hihihhi  suspennnnnn


No comments: