Friday, July 20, 2012

Binder Drain-Down Test (penulisan berbentuk diari)

Hari ini hari Jumaat...
Tan kata dia ade exam malam nanti... (ertinya dia takkan dtg lab harini)
hehehhehehe saya datang lab awal pagi...
Abang Firdaus suruh jaga lab sbb dia nak pergi somewhere else...
Saya buat test sorang2 dekat lab...
Saya goreng sorang2...
Kuali milik saya...
Oven milik saya....
Mahh hahahaha  Sambil buat test, sambil tunggu bitumen cair, saya pasang lagu saya...
Taktau nak cakap mcm mane heavon nye tu...
Harini berjaya buat 8 sample...  tidak seperti hari2 lain, hanya mampu buat 5 sample sehari...
Terima kasih Tan kerana tidak dtg lab...
Terima kasih Ong kerana tidak menggoreng harini...

Kepada yang maha esa..., terima kasih...
Saya berasa seperti superheroin hari ini..
InsyaAllah sempat habis sume test sebelum draft thesis...

No comments: