Tuesday, February 14, 2012

saya makin marah

saya jarang marah pada orang.

tapi saya baru sedar,
ada org gila diluar sana yang betul2 cari pasal.

saya tak assume. ini fakta.
dia create account fb khas utk berinteraksi dgn saya.
tak paham.
dia hanya nak kata,
saya 'attention seeker'.
hello. rajin gile kau buat account email baru, account fb baru, just nak pm aku cakap aku attention seeker?

nak suruh aku back off bagai...
haha hadoi... biar btol kau lagi tua dari aku..??
tau tak maksud back off tu ape?
aku plak yang kene back off..
back off hanya buleh dibuat oleh org yang mara ke depan.
siapa yang mara ke depan sebenarnye...
aku kat sini je masalahnye..
hahahahahah jgn nak mengajar orang okay...
sikit2 bullshit... suke sgt ngan bull shit..
mengucap lagi bagus la...

yg tokleh blah tu... aku attention seeker.
in the 1st place,
why the hell kau nak pay attention to me???
kau gila ka?
nak ajar aku saikologi suma.?
kau dah gila..?
kau tak kenal aku siapa masalahnya...
setahu aku, laki kau yg attention seeker.
bengong.

tolong jgn buat musuh dgn aku memandangkan aku sgt bahaya.
ya you can call me kiddo.
since i'm younger than you.

but hey, siapa yang melatah mcm org gila,
call aku, maki2 aku...
ape bende ni?


dia chamni la.. senang.
byk2 kan muhasabah diri.
please... stop nak kate aku attention seeker...
aku nak baik pulih kau ni...
aku kasihan...
sbb kau perempuan...
aku sayang sume perempuan....
just, byk2 kan muhasabah diri...

kepada lelaki yang lembik,
fikirla, awak tu layak ke jadi ketua keluarga...
sekadar ada salary, tak menjanjikan surga.
tolonglah ingat,
after kawin,
kau kene jage surga isteri kau...

didiklah isteri kau sebaik-baik yang buleh...
lain kali jgn nak menipu kalau nak bahagia...
tak pasal2 aku kene maki....
tolong la.....

korang sume ni sampah je.....
ape hak sampah nak maki2 aku ni...??
yang kau, laki, tolong jgn menipu lagi.


jgn menyusahkan orang lain...
aku paham perasaan perempuan....
tapi tolongla... jgn kate aku kiddo bile kau yg melatah, mencarut-carut...
ish...
ape la... takde ape pon cinta kat seorang laki...
takde ape pon nak freak gile2 kat seorang laki....
laki leh meninggal...
laki leh blah cari perempuan lain...
laki leh accident and lumpuh...
sebaliknya, cintaila Allah..
yang kekal.
yang maha mengetahui.
yang maha mendengar.
yang maha penyayang.
shud i list all of them?

kalau tahap nak gadoh jugak,
tolong private msg saya,
cakap nak bertumbuk kat mane2... sumpah saya
akan pertimbangkan.
kasi hancur lumat lu punya muka.


*bila saya marah betul, saya takkan maki, saya terus tumbuk. jgn jadi loser yang maki2 aku melalui telefon je. aku taknak lgsg la laki kau yang lembik tu. agaknya kau takkan merase pun kene dukung ngan laki kau. faniii (nampak? saya hina orang.. saya marah betul ni) sorry sgt. tapi please, jgn mengarut sangat la. page aku, sukati aku.
kalau kau nak mengarut, gi page kau sendiri. mengarut puas2 kat sane.

No comments: