Monday, August 11, 2008

hadirnya Molly dlm hidup aku




09.August.2008.
papaLant pulang. (sekian lame aku tunggu)
membawa berita senyum.

Dia nak belikan electric guitar!!!
(oh guess what, motor dia bmw. warne merah. wtf)
and what a coincidence...guitar yg aku dah lame mengidam tu warne merah... hihu..
kepale besar, body solid warne cherry,
Squier ori 4 single-coil pickup.. yeeehawr!
layan blues la aku pahni...

mumule nak namekan dia Richard...,
las2 terfikir richard tu name laki... hee anti!
jadi namekan dia Molly. sempena album Kings of Leon, Molly's Chamber.
nyummy girl is on the runn!!!



1 comment:

rufus fudge said...

N y u m!!!!!!!

p/s: nak "tekopek" kan sikit body paint Molly boleh? Sbb gita aku teluka sikit kan time sewa rumah kau? Har har revenge is sweet, kau yg ajaaaa..... saje ah.